4 Ocak 2022 Salı

TÜRKLÜKTEN GOCUNUP ALLAH ile ALDATANLAR !.. Abdullah Çağrı ELGÜN

TÜRKLÜKTEN GOCUNUP ALLAH ile ALDATANLAR!..
 Abdullah Çağrı ELGÜN


Benim yaratılışımda fevkalade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir!

Her Türk ferdinin son nefesi, Türk Milletinin nefesinin sönmeyeceğini, onun ebedî olduğunu

göstermelidir...  M. K. ATATÜRK

 Hani o Türbesi taşınan Süleyman Şah var ya?

Diğer adı Gündüz Alp'tir!

Kaya Alp'in oğludur.

Ertuğrul Gazi'nin babası,

Osman Bey'in de dedesidir...

 Kayı Boyundandır ve aslı, nesli Türk'tür.

 

Diriliş seyredip kendini Ertuğrul Gazi yerine koyan, onun elbisesini giyerek eline aldığı kılıcı televizyonun önünde sallayan Osmanlıcılara hatırlatayım dedim...


Hani o Yavuz Sultan Selim var ya, 2 Milyon 375 bin kilometre kare olan Osmanlı Türk Topraklarını, sadece sekiz (8) yıllık iktidarında  6 Milyon 557 bin kilometrekareye çıkarmış bir Türk'tü!..


  • Onun oğlu olan:

    Kanuni Sultan Süleyman var ya?

    6 Milyon 557 bin kilometrekare olan toprağını 14 Milyon 983 bin kilometrekareye çıkaran muhteşem Türk'tür!..

    Gavurların "Muhteşem Süleyman" dedikleri... Dedesi Fatih gibi adaletli, adaletin timsali olduğu için:

    Almanya'nın Nürnberg Adalet Sarayı'na heykeli dikilen Türk!...

    Bugünün adalet dağıtıcısı olduklarını söyleyen sözde Osmanlıcılara hatırlatayım...

    Hani bir Fatih Sultan Mehmet vardı?..

    Çağ açıp çağ kapayan.

    Peygamberin övgüsüne mazhar olan,

    Türkçe konuşan,

    Türkçe yazan Türk!..

    Zamanın en ileri teknolojisine sahip dehası.

     

    Hani bir Atatürk var ya?

    İşgal edilmiş, namusuna göz dikilmiş bir ülkeyi kurtarıp, ülkesini muasır medeniyetin üstüne taşıyan, tarih yapan Türk!..

    Bunlar gerçek!

    Dizi değil!..

     

    Kimseye boyun eğmediler.

    Savaştılar.

    Başka ülkelerin mandası, boyunduruğu altına girmediler... Şunun bunun kuklası olmadılar...

    Mektup yazdılar, mektup almadılar.


  • Türklüğü
    reddedip Osmanlının bozulduğu,

      o çöküş dönemine gıpta ile bakan,

      Osmanlıcılık oynayanlara hatırlatayım dedim.

       

      Gavur "Osmanlı" demez, "Türkler" derdi!..

      Onların savaşı hep Türkler ile olmuştur!

      Böyle yazarlar...

      Tarihin hıncını da Türkler'den çıkarmaya çalışırlar.

       

      Hani: "Bu hükümet, bizi Türk olmaktan kurtardı!.." diyen kendini Osmanlıcı yaftası ile şereflendiğini zannedenlere, hatırlatayım dedim.

      Osmanlının Mehteri vardı.

      Hepsinde Türk Milleti’nden,

      Türklükten, Türk Tarihi’nden bahsederdi.

       

      "Göktürkler,

      Uygurlar,

      Oğuzlar,

      Peçenekler…

      Türkün tarihine bin bir zafer ekler!.."


      "Türk Milleti,

      Türk Milleti,

      aşk ile sev milliyeti!..

      Kahret vatan düşmanını,

      Çeksin o melun zilleti."

       

      "Delmiş Roma'nın kalbini mızrak gibi Hunlar!"

       

      Sen böyle yürürken Tuğla Sancakla

      Türk'ün Savaşları geliyor akla!..


    • "Ceddin;

        deden,

        neslin;

        baban,

        Hep kahraman Türk Milleti!

        Orduları pek çok zaman

        Vermiştiler tarihe şan!.."

         

        Hepsinde Türk kokar,

        Türklük kokar.

         

        Hem öyle hem böyle olmaz!...

        Türksüz Osmanlı var mı, olunmaz!..

         

        Sizinkini bilmem; ama bizim atalarımız Türk'tü!..

         

        Ben babama sormadım,

        Babam da büyük dedesine sormadı!..

        "Ben Türk müyüm, değil miyim?.." diye...

        Türk olmak şereftir, bizler için.


        • "Seneler kutlu bana,

          Aylar umutlu bana,

          Her an haykırıyorum:

          TÜRK'ÜM, NE MULU BANA!...

           

          Hani biz "Türk" kabul ettiğimiz halde, kendini Türk hissetmeyen,

          "TÜRK'üm, TÜRKLÜK" diyemeyen,

          TÜRKLÜĞÜ "ırkçılık" olarak nitelendiren,

          Türk insanını, Türkiye'de yaşayan 36 etnik gruptan biri sayan sözde Ümmetçi-Osmanlıcılara hatırlatayım dedim...

           

          Cesaretim candadır,

          Şöhretim dört yandadır.

          Benim bütün cevheri:

          Damarımdaki kandadır!..

          ...

          "Seneler kutlu bana,

            Aylar umutlu bana

            Her an haykırıyorum:

            TÜRK'ÜM, NE MULU BANA!...


          • Hem öyle hem böyle olmaz!..

            Türk Devşirilmez!..

            Türk devşirir...

             

            Pençik Oğlanı,

            Kapı Kulu (Ocağı),

            Kul Oğlu (Kapı Kulu Çocukları)

            Yeniçeri (Ocağı),

            Acemi Oğlanlar (Ocağı),

            İç oğlanlar (Ocağı),

            Devşirmedir...

             

            Dünyanın en iyi okulu ENDERUNDA 7 ila 14 yıl eğitim görerek devlette en üst makamlara getirilenlerin çoğu devşirmedirler; ama hiçbiri TÜRKLÜKTEN sizin kadar gocunmadı; sizin kadar nefret, hiç etmedi!..


          • Rum Mehmet Paşa,

              Veli Mahmut Paşa,

              Yunus Paşa,

              Rüstem Paşa,

              İbrahim Hakkı Paşa,

              Kaptan ı Derya Sokulu Mehmet Paşa,

              Vezirazam Pargalı İbrahim Paşa ...vbTürk İslâm Kültür ve Terbiyesiyle yetişmiş Türk'tüler!.. Türk olmakla taçlandılar, gurur duydular, şan ve şeref buldular!..

               

              Türk'üm demekten, Türkçü olmaktan gocunmadılar...

               

              Türk ve İslâm Kültürü ile yoğurulmuş olmayı en büyük şeref ve şan saydılar... Devşirmeydiler; fakat yediği eşiğe tükürmediler…

               

              Türklüğü ile övünç duyup gururlandılar; fakat bu Güzide Memlekete, İslâm Dinine, Allah'a, Peygamberine, sizin kadar ihanet etmedi, Allah ile aldatmadılar!...

               

              Ey, Devşirme müsveddeleri iyi bilin!..


              Hiç yorum yok:

              Yorum Gönder